Beheer uw wagenpark op een “groene” manier

7 mei, 2012

Elk nieuw, administratief systeem heeft tijd nodig en vereist een nieuwe manier van werken. Het spreekt voor zich dat de nodige aandacht nodig is om er zeker van te zijn dat het de juiste keuze voor uw zaak is. U wilt immers zoveel mogelijk vermijden dat uw werkprocessen onderbroken worden en u wilt de tijd die ervoor nodig is tot een minimum beperken.

De omschakeling van uw huidige werkwijze naar het gebruik van een tankkaart lijkt een lastige klus te zijn, maar het is in feite vrij eenvoudig. U zal kaarten (met geheime pincode) ontvangen die u aan uw chauffeurs bezorgt en uw chauffeurs zullen de tankstations moeten leren kennen met behulp van wegenkaarten, GPS en ons online netwerk. Eens de werkwijze en de stations zijn ingeburgerd zullen de voordelen snel duidelijk worden.

Door gebruik te maken van tankkaarten zal u veel tijd besparen op uw administratie. Bovendien zal u gebruik kunnen maken van een online beheerssysteem waar u o.a. transacties kan raadplegen, kaarten kan toewijzen, verbruik kan opvolgen en kaarten kan blokkeren. De facturen die u ontvangt kan u gebruiken om snel uw BTW te recupereren.

Indien u niet overtuigd bent over het gemak, kan u ervan op aan dat tankkaarten u geld zullen besparen op de kost van de brandstof en op de tijd in de administratie.